Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Εκκλησία Και Ομοφυλοφιλία

Η θέση της εκκλησίας, είναι θέση αγάπης προς κάθε άνθρωπο που αμαρτάνει. Για να μπορέσουμε να αποβάλλουμε την αμαρτία, θα πρέπει εμείς να αλλάξουμε και όχι η εκκλησία. Αν αλλάξει η εκκλησία, τότε οδεύει κοσμικά και όχι με την χάρη του ιδρυτής της, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Ο ομοφυλόφιλος Χριστιανός καλείται σε μια ιδιαίτερα σκληρή μάχη. Ο αγώνας του είναι ιδιαίτερα άγριος. Δε γίνεται καθόλου ευκολότερη με την απρόσεκτη, αληθινά δαιμονική εχθρότητα εκείνων που περιφρονούν και γελοιοποιούν όσους φέρουν αυτό τον επίπονο και επαχθή σταυρό ούτε από την αστόχαστη, εξίσου δαιμονική αποδοχή της ομοφυλοφιλικής δραστηριότητας από τους πλανημένους συνηγόρους και εφαρμοστές της.
Όπως συμβαίνει με όλους τους πειρασμούς, τα πάθη και τις αμαρτίες – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι βαθιά, και πολλές φορές φαινομενικά ανεξάλειπτα ενσωματωμένες στη φύση μας λόγω της θλιβερής κληρονομιάς μας – ο ομοφυλοφιλικός προσανατολισμός μπορεί να θεραπευτεί και οι ομοφυλοφιλικές πράξεις μπορούν να πάψουν.
Με το Θεό όλα τα πράγματα είναι δυνατά. Όταν οι ομοφυλόφιλοι Χριστιανοί είναι πρόθυμοι να αγωνιστούν, και όταν λαμβάνουν υπομονετική, συμπονετική και αυθεντικά αγαπητική βοήθεια από τις οικογένειες και τους φίλους τους – καθένας από τους οποίους αγωνίζεται με τους δικούς του πειρασμούς και τις αμαρτίες, γιατί κανένας δε μένει χωρίς αυτό τον αγώνα, υπό κάποια μορφή, και κανένας δεν είναι αναμάρτητος παρά μόνο ο Θεός – ο Κύριος εγγυάται τη νίκη με τους τρόπους που Αυτός γνωρίζει.
Η νίκη, ωστόσο, ανήκει μόνο στις θαρραλέες ψυχές που αναγνωρίζουν την κατάστασή τους, συνειδητοποιούν τη δυσαρέσκειά τους, εκφράζουν το θυμό τους, ομολογούν τις αμαρτίες τους, συγχωρούν όσους τους προσβάλλουν (περιλαμβανομένων πάντοτε των γονέων και της οικογένειάς τους), και απλώνουν το χέρι τους για βοήθεια με αληθινή διάθεση να θεραπευτούν. Ο ίδιος ο Ιησούς υπόσχεται ότι οι άγιοι ήρωες που “υπομένουν μέχρι τέλους” κατά μήκος αυτού του “δύσκολου δρόμου που οδηγεί στη Zωή” σίγουρα “θα σωθούν.
π.Thomas Hopko
O υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται» (Ματθ. ζ΄ 13, κδ΄ 13).
Ο Θεός όλους τους ανθρώπους τους δέχεται, αρκεί και αυτοί ταπεινά να παραδεχτούν τα λάθη τους, την αμαρτία τους και να ζητήσουν την βοήθειά Του.
Όταν όμως ο άνθρωπος θεωρεί την διαστροφή του, την αμαρτία του ως φυσιολογική, όταν δεν βλέπει ότι πάσχει πνευματικά και δεν θέλει πνευματική θεραπεία τότε ο θεραπευτικός- σωτηριολογικός ρόλος της Εκκλησίας δεν υφίσταται γι’ αυτόν τον άνθρωπο. Δεν μπορεί να βοηθήσει η Εκκλησία κάποιον ο οποίος απορρίπτει τον τρόπο της πνευματικής θεραπείας που έχει η Εκκλησία, όπως δεν μπορεί να βοηθήσει κάποιος ιατρός έναν άρρωστο ο οποίος δεν αποδέχεται την θεραπεία που του προτείνει ο συγκεκριμένος ιατρός.
Η Εκκλησία του Χριστού είναι το Πνευματικό Νοσοκομείο της Αγάπης και δέχεται τους πάντες ώστε να τους προσφέρει Αιώνια Ζωή με τον Χριστό δια του Χριστού.
Το θέμα είναι ποιοι θέλουν και αποδέχονται την θεραπεία που προσφέρει η Εκκλησία…
Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος
Αποσπάσματα: orthodoxia.online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γέροντας Παΐσιος: Η ιστορία και η σημασία του κομποσχοινιού

- Γέροντα, ποιά σημασία έχει το κομποσχοίνι; - Το κομποσχοίνι είναι μια κληρονομιά, μια ευλογία, που μας έχουν αφήσει οι Άγιοι Πατέρες μ...