Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024

Αποφθέγματα των Πατέρων: Τα σημάδια της προκοπής του μοναχού στους πειρασμούς φαίνονται

Μπορείτε να διαβάσετε και τα υπόλοιπα αποφθέγματα των Πατέρων εδώ: Το Μέγα Γεροντικόν.

2. Ένας αδελφός ανέφερε στον αββά Αγάθωνα το πρόβλημα του: «Μου δόθηκε μια εντολή – είπε – και θα έχω πειρασμό εκεί όπου θα εκτελέσω την εντολή. Δηλαδή θέλω να πάω, γιατί μου δόθηκε εντολή, αλλά φοβάμαι τον πειρασμό».

Και ο Γέροντας του λέει: «Εάν ήταν ο Αγάθων στη θέση σου, θα εκτελούσε την εντολή και τον πειρασμό θα τον νικούσε».

3. Είπε ο αββάς Αμμωνάς: «Δεκατέσσερα χρόνια έκανα στη Σκήτη, παρακαλώντας τον Θεό νύκτα και μέρα να μου δώσει τη χάρη του να νικήσω την οργή».

4. Είπε ο αββάς Ποιμένας: «Τα σημάδια της προκοπής του μοναχού στους πειρασμούς φαίνονται».

Απόσπασμα από το βιβλίο: Το Μέγα Γεροντικόν, Τόμος Β΄. εκδ. Ιερό Ησυχαστήριο «Το Γενέσιον της Θεοτόκου».

greekdownloads.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μή φεύγετε, παιδιά μου, ἀπό τίς ἐκκλησίες

Μὴ φεύγετε, παιδιὰ μου, ἀπὸ τὶς ἐκκλησίες. Μὴν ἀκοῦτε αὐτούς ποὺ λένε: «Τί, ἐκκλησίες τώρα, ἐκκλησίες καὶ παπάδες». Αὐτοὺς μὲ συγχωρεῖτε, π...