Η εκκοσμίκευση κατά τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη – Μητροπολίτης Μόρφου Κύπρου – κ.κ. Νεόφυτος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μόνο μέ προσευχή καί νηστεία φεύγει τό γένος αὐτό. Ἄν σέ δεῖ δειλό σέ κάνει ὅ,τι θέλει…

Κάποτε είχα γράψει τίς αμαρτίες μου σ’ ένα χαρτάκι γιά νά τίς εξομολογηθώ. Έχασα τό χαρτί μπροστά στά μάτια μου. Τό έψαχνα γιά πολύ καιρό κα...