Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

«Δι’ α έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας». Η οργή του Θεού στην αμαρτία και αδικία...

3,6 «Δι’ α έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας»

«Ζώντες» οι άνθρωποι στα πάθη, στις επιθυμίες, στις διάφορες ειδωλοπροσκυνήσεις, ζουν σε αυτό που είναι εναντίον του Θεού. Τέτοια ζωή δεν είναι τίποτε διαφορετικό, από «διαρκή» αντίθεση προς τον Θεό. Σε αυτή την Θεοαντίθεση, ζουν μόνο οι «υιοί της υπακοής», στον πατέρα τους τον διάβολο.
Γιατί αυτός είναι ο πρώτος και κύριος αντίπαλος, ο κύριος αντίθετος του Θεού. Με όλο του το είναι «αντιτίθεται» στο πανάγιο θέλημα του Θεού. Εξάλλου, ο διάβολος με τι χαρακτηρίζεται, με τι είναι διάβολος; Με την αμαρτία και το κακό.
Και οι άνθρωποι που ζουν στην αμαρτία και στο κακό, αναπόφευκτα υιοθετούνται από τον διάβολο και καθίστανται «αυτομάτως» υιοί αντίθεσης προς τον Θεό, υιοί Θεοαντίθεσης.
Η πορνεία, η ακαθαρσία, το πάθος, οι κακές επιθυμίες και η πλεονεξία, κάνουν τον άνθρωπο «Υιό» του διαβόλου. Και γενικά κάθε αμαρτία και κάθε πάθος, κάνει τον άνθρωπο «Υιό» του διαβόλου. Άνθρωπε, αν είσαι υπόδουλος σε οποιαδήποτε αμαρτία και οποιοδήποτε πάθος, πρέπει να γνωρίζεις ότι είσαι ταυτόχρονα και «υιός» αντίθεσης προς τον Θεό, «υιός» Θεοαντίθεσης.
Και ο Θεός όσο και αν είναι ο Παν-αγαπών και ο Μοναδικός Φιλάνθρωπος, δεν μπορεί να «αγαπήσει» την αμαρτία και το κακό, γιατί αυτά είναι «η ριζική» αντίθεση στο ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ, στην ΦΥΣΗ ΤΟΥ. Γι’ αυτά έχει μόνο «οργή» και έχει σχετικά γραφεί. «Αποκαλύπτεται γαρ οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. 1,18).
Και οι άνθρωποι, συνειδησιακά και επίμονα, τόσο έγιναν ένα με την αδικία, ώστε να καταστούν «υιοί απειθείας», υιοί παρακοής στο θέλημα του Θεού. Γι’ αυτό, έρχεται «η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας», για όλα τους τα αμαρτήματα και την αμετανοησία που έχουν στις κακίες τους.
Γιατί αυτοί, ευθυγραμμίστηκαν με την αμαρτία και το κακό και θα ανταμειφθούν με την «αιώνια κατάληξή» τους, που θα είναι η αιώνια καταδίκη τους.

("Προς Κολασσαείς Επιστολή Αποστόλου Παύλου", Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, σ. 122-123)

sostis.gr

Εκ του ιστολόγιου: Τι είναι αγαπητοί αυτά που λέει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, με αφορμή την Επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς του Κολασσαείς;

Βγαίνετε και μιλάτε με δικά σας λόγια, σε κανάλια και όπου αλλού μιλάτε. Δε γνωρίζετε τα όσα λέει ο Απόστολος Παύλος; Δε μπορείτε να μιλήσετε με τα Θεόπνευστα λόγια του Αποστόλου; Πόσο ο εγωισμός σας και η διπλωματία σας, θα προσβάλουν την Ορθοδοξία που τιμάει τον Απόστολο Παύλο;

Τιμάτε τα όσα γράφει ο Απόστολος Παύλος με το να τα επαναλαμβάνετε να τα ακούνε όσοι έχουν κάνει τη διαστροφή και την αμαρτία, μόδα και δικαίωμα; Για ποιον τα έγραψε ο Απόστολος Παύλος; Γιατί δεν τον επικαλείστε;

Μένετε με το στόμα κλειστό ή ενισχύετε την Αρρωστημένη Αγάπη της Νέας Εποχής που θέλει να αγαπήσουμε τα Πάθη και όχι Αμαρτωλό υπάρχει γιατί ο Χριστός είναι Αγάπη χωρίς να επισημαίνετε τα εδάφια που δείχνουν τις συνέπειες της αμαρτία και πως ο Θεός δεν δέχεται όλους στον Παράδεισο. Υπάρχει και η Κρίση. Τι θα γίνει; Όλοι θα πάμε στον Παράδεισο; Η Μέλλουσα Ζωή.

«Για σταθείτε πρέπει» να τους πείτε. Για σταθείτε που με την πνευματική σας τύφλωση έχετε ισοπεδώσει τα πάντα. Ακούστε τι μας λέει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς και ο Απόστολος Παύλος:

Μας λένε: «Και ο Θεός όσο και αν είναι ο Παν-αγαπών και ο Μοναδικός Φιλάνθρωπος, δεν μπορεί να «αγαπήσει» την αμαρτία και το κακό, γιατί αυτά είναι «η ριζική» αντίθεση στο ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ, στην ΦΥΣΗ ΤΟΥ. Γι’ αυτά έχει μόνο «οργή» και έχει σχετικά γραφεί. «Αποκαλύπτεται γαρ οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. 1,18)»

Λόγια ξεκάθαρα. Ο Θεός είναι γεμάτος Αγάπη, Μοναδικός Φιλάνθρωπος. Όμως!! ΔΕΝ μπορεί να αγαπήσει την Αμαρτία. Δεν είναι στη Φύση του Τριαδικού Θεού να αγαπήσει την Αμαρτία που εσείς στα ΜΜΕ στην Τηλεόραση και στο Διαδίκτυο θέλετε να την επιβάλετε ως κάτι φυσιολογικό και να την αποδεχθούμε οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Μας λέτε δύο προτάσεις από ολόκληρο Ευαγγέλιο, αγνοώντας την ουσία του Λόγου του Θεού που είναι εκτός από την Αγάπη και η Μετάνοια και η Ταπείνωση.

Τον συνάνθρωπό μας φυσικά και θα τον αγαπήσουμε γιατί όλοι θέλουμε να σωθούνε. Η αγάπη όμως αυτή δεν ταυτίζεται με την αγάπη των παθών. Ειδικά όταν ο άλλος περηφανεύεται για τα πάθη του και θέλει να τα επιβάλλει στους υπόλοιπους.  

Δεν πρέπει να προστατευτούμε από έναν που είναι μέθυσος και θέλει να μας κάνει και εμάς μέθυσους; Από έναν που είναι κλέφτης και θέλει να μας κάνει και εμάς κλέφτες; Από έναν που είναι δολοφόνος και θέλει να μας κάνει και εμάς δολοφόνους;

Με τη δική σας αρρωστημένη ανθρωποκεντρική αγάπη, θα πρέπει να έχουμε κοντά μας έναν αμετανόητο ληστή που θέλει να μας πείσει πως είναι καλό το να κλέβουμε, να φονεύουμε κλπ.

Για όσους έχουν αφομοιωθεί από την αμαρτία και τα πάθη τους ο Θεός «έχει μόνο «οργή» και έχει σχετικά γραφεί. «Αποκαλύπτεται γαρ οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. 1,18)»

Που είστε οι Κληρικοί να τα πείτε αυτά τα Αγιασμένα λόγια να τα ακούσουν και οι ασεβείς που στήνουν Τηλεδίκες και Τηλεκρίσεις για εμάς τους απλούς πιστούς Χριστιανούς Ορθόδοξους και μας προσβάλουν την πίστη μας;

Να τους βρωντοφωνάξετε πως: «Αποκαλύπτεται γαρ οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. 1,18)»

Τι θα πούνε; Πως ο Απόστολος Παύλος λέει ψέματα; Θα τους κοπεί η λαλιά μπροστά στα Θεόπνευστα λόγια του Αποστόλου Παύλου. Γιατί αναλώνεστε σε δικές σας τοποθετήσεις; Δεν είναι ασέβεια ο γάμος των Ομοφυλόφιλων; Ευσέβεια είναι όπως θέλει το Κοσμικό Πνεύμα να το παρουσιάζει;

Τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη έχετε στον εαυτό σας και μιλάτε με δικά σας λόγια και όχι με τα όσα μας έχουν πει και γράψει οι Πατέρες της Ορθοδοξίας μας;

Ακούστε ή μάλλον εσείς οι Κήρυκες του δικού σας λόγου και επιχειρημάτων, οι Ιερείς που θέλετε να αντικρούσετε τους ασεβείς με δικά σας λόγια το παρακάτω.

Όταν ο Διάολος, έβαλε τους τρεις πειρασμούς στον Ιησού Χριστό μας, πως αγαπητοί Ιερείς που φέρετε το Σχήμα και θα έπρεπε να μας τα λέτε εσείς και όχι εμείς προς εσάς, πως απαντούσε ο Παντοκράτωρ Ιησούς Χριστός;

Απάντησε με δικά του Λόγια ο Ιησούς; Όχι. Και στους τρεις πειρασμούς, απάντησε με όσα γράφονταν στην Παλαιά Διαθήκη. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Και στους τρεις Πειρασμούς, ο Διάβολος διαστρέφοντας τις Ιερές Γραφές, τις επικαλείται. Ο Ιησούς Χριστός ΔΕΝ απαντάει με κανένα δικό του Λόγο.

Σε όλους τους Πειρασμούς, Επικαλείται τα όσα έχει πει ο Πατέρα του και είναι γραμμένα.

Γιατί αγαπητοί Ιερείς που δεν απαντάτε Αγιο – Πατερικά, δεν επικαλείστε όσα έχει πει ο Θεάνθρωπος και οι Άγιοι Πατέρες μας;

Ο Ιησούς Χριστός που θα μπορούσε να απαντήσει στο Διάβολο με δικά του λόγια, δεν το κάνει για να δείξει σε όλους εμάς τους πιστούς, πως σε όλους τους πειρασμούς στη ζωή μας, αν χρειαστεί να γίνει διάλογος ΔΕΝ θα σκεφτούμε δικά μας επιχειρήματα, αλλά τον Λόγο Του Θεού. Την Αλήθεια.

Εσείς δεν επικαλείστε στους Πειρασμούς των Τηλεοπτικών Καναλιών την Αλήθεια, ατόφια όπως έχει ειπωθεί από τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό και τους Αγίους Πατέρες μας. Αλλά μιλάτε με δικά σας, χλιαρά και νερόβραστα επιχειρήματα, είτε λόγω  μη γνώσεως του Λόγου του Θεού και των Αγιο – Πατερικών Κειμένων, είτε λόγω μη θελήσεως να Ομολογήσετε την Αλήθεια υπό του φόβου του Κόσμου.

Κουράστηκα να ακούω ανοησίες Μεταπατερικές στις επιθέσεις των εχθρών της Ορθοδοξίας.

Αγιο – Πατερικά πρέπει να κινούμαστε και φυσικά πάντα με όσα μας είπε ο Ιησούς Χριστός. Μας έδειξε τον Δόμο στην Έρημο για το πως πρέπει να μιλάμε στους Εχθρούς του Χριστιανισμού.

Με όσα λένε οι Γραφές και όχι με όσα κατεβάζει το κεφάλι μας, εκτός αν Αγιάσατε και δεν το γνωρίζουμε, πως δεν έχετε όπως όλοι, σκοτισμένο νού.

Ο Θεός θα μας κάψει. Να λέμε δικά μας πράγματα και όχι όσα λέει ο Λόγος του Θεού και οι Άγιοι Πατέρες μας; Φυσικά όχι μόνον να τα λέμε, αλλά όσο μπορεί ο καθένας μας, να τα κάνει τρόπο ζωής δια της ειλικρινούς μετανοίας κινούμενος Χριστοκεντρικά και όχι Ανθρωποκεντρικά. 

Α.Η. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Το θαύμα της ανάστασης του Λαζάρου

Ο Κύριος, όταν ανέστησε τον νεκρό Λάζαρο, ήταν σαν να έλεγε, με την πράξη του αυτή: «Πρόκειται να πάθω ως άνθρωπος για τη σωτηρία των ανθρώπ...