Φίλε
μου, στο παρακάτω απόσπασμα θα δεις πως ξεπουλήθηκαν Ελληνικά αεροδρόμια στη
Γερμανική Fraport. Θα δεις ο κ. Σόιμπλε που μας κουνάει το δάκτυλο και μας λέει
πως οι κανονισμοί πρέπει να τηρούνται, κατά πόσο ο ίδιος το τηρεί.
Θα δεις όμως και οι δικοί μας πολιτικοί πόσο τηρούν το
Σύνταγμα που ορίζει ότι πρέπει να κυβερνούν προς το Συμφέρον της Ελλάδος. Το
ότι το ξεπούλημα έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ δεν σημαίνει ότι οι λοιποί είναι
άμοιροι ευθυνών.
Δεν βγήκε κάποιος από τους λοιπούς να μας πει
λεπτομέρειες για την σκανδαλώδη πώληση - ξεπούλημα. Να ενημερώσει τον Ελληνικό
λαό που υποτίθεται ότι υπηρετούν. Βέβαια για πολλά πρέπει να απολογηθούν.
Το κυριότερο είναι για το ποιοι φταίνε α) για την
οικονομική χρεοκοπία και β) για την υπαγωγή της σε τρία (μέχρι στιγμής)
καταστροφικά μνημόνια.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"Το παράδειγμα της Fraport
Το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη
Fraport έναντι πινακίου φακής συνιστά αποικιοκρατικού τύπου παραχώρηση
Ελληνικής δημόσιας περιουσίας σε γερμανική κρατική επιχείρηση. Έπρεπε η Fraport
να καταβάλει 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Πήρε όμως «προίκα» 520 εκατομμύρια ευρώ
δεδομένου ότι στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης και Χανίων έχουν εκτελεστεί έργα ΕΣΠΑ
αξίας 520 εκατομμύριων ευρώ.
Οι κανονισμοί των Διαρθρωτικών Ταμείων, αλλά και το
Άρθρο 107 της Συνθήκης περί κρατικών ενισχύσεων απαγορεύουν την ιδιωτικοποίηση
έργων ΕΣΠΑ τουλάχιστον για 10 χρόνια.Η Fraport υποβάλλει επενδυτική πρόταση στο
σχέδιο Γιούνκερ για να πάρει 400 εκατομ.ευρώ.
Ταυτόχρονα ζητά δανεισμό 300 εκατομμύριων ευρώ από την
Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την EBRD με εγγύηση(?) του Ελληνικού
Δημοσίου.
Ποιός λοιπόν κ. Σόϊμπλε και λοιπές ορντινάτσες
(συμπεριλαμβάνονται και οι εγχώριοι συνομιλητές) δεν τηρεί τους Κανονισμούς-τις
Συνθήκες-τα υπεσχημένα; Είναι αυτό μεταρρύθμιση; Είναι ιδιωτικοποίηση; Θα
οφελήσει την Ελληνική οικονομία;"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου