Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024

Χριστός ετέχθη

Όταν λέμε: «Χριστός ετέχθη», είναι το ίδιο με το να λέμε: «Ο Μεσσίας γεννήθηκε», ή «ο Βασιλιάς γεννήθηκε», ή «ο Σωτήρας γεννήθηκε»!

Με τον χαιρετισμό αυτό ισχυριζόμαστε και μαρτυρούμε ο ένας στον άλλο, ότι ήρθε στον κόσμο Εκείνος ο οποίος έπρεπε να έρθει για τη σωτηρία της γενεάς των ανθρώπων, και ότι εκτός Αυτού άλλον δεν πρέπει να περιμένουμε.

- Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς -

anthologioxr.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στάρετς Ιωσήφ. Τι να θυμάσαι όταν χάνεις την ειρήνη τής ψυχής σου.

Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...