Κάμνωμεν υπακοήν εις όσα είναι σύμφωνα με εκείνα που μας εδίδαξαν και μας παρέδωκαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες.
Εις όσα είναι εναντία, μας παρήγγειλαν να μην κάμνωμεν υπακοήν!
Όσιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος
agiosioannisprodromos.blogspot
Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου