Σάββατο 15 Ιουλίου 2023

Αν κάνουμε κανένα σταυρό παραπάνω, νομίζουμε ότι κάτι είμαστε ...."

Έλεγε ο μακαριστός Άγιος Γέροντας Κύριλλος, ο γνήσιος υποτακτικός του Οσίου Ιακώβου και διάδοχός του στην Ηγουμενία της Μονής του Οσίου Δαυίδ:
"Με φαντασίες ζούμε. Δεν κάνουμε τίποτε, και νομίζουμε ότι κάτι είμαστε.
Οι Άγιοι κάνανε τα πάντα και λέγανε ότι τίποτε δεν κάνουνε, ενώ εμείς;...

Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, έλεγε ότι είναι κύων τεθνηκώς, ψόφιο σκυλί, κι εμείς, αν κάνουμε κανένα σταυρό παραπάνω, ή άν ανάψουμε κανένα κερί παραπάνω, νομίζουμε ότι κάτι είμαστε ...."
(Από το βιβλίο της Μονής Οσίου Δαυίδ για τον Άγιο Γέροντα Κύριλλο "ΔΙΚΑΙΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΖΩΣΙ").

πηγή

πηγή: proskynitis.blogspot.com

makkavaios.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στάρετς Ιωσήφ. Τι να θυμάσαι όταν χάνεις την ειρήνη τής ψυχής σου.

Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...