«…..Οργή
για την απόφαση του να κάνει 2,5 ώρες απόσταση με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος
«Πάρτι» στήθηκε στο Twitter με την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να
μεταβεί στην Καλαμάτα που απέχει λιγότερο από 2 ώρες από την Αθήνα,
με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος.
Σε μια περίοδο που τα ελληνικά νοικοκυριά αδυνατούν
να ανταπεξέλθουν στο εξοντωτικό κόστος διαβίωσης και τρέμουν να βάλουν βενζίνη στα οχήματά τους, ο
πρωθυπουργός που κουνάει το δάχτυλο στους πολίτες λέγοντας τους να δουν τη
ζωή τους ολιστικά και να μην εστιάζουν στα χρήματα, προκαλεί διανύοντας μια
απόσταση μόλις 237 χιλιομέτρων με το πρωθυπουργικό Falcon!....»
Απόσπασμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου