Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2024

Ὁ Κύριος ὅτι ἔκανε, τό ἔκανε αὐτεξουσίως….

.. ὁ Κύριος ὅτι ἔκανε, τὸ ἔκανε αὐτεξουσίως. Δὲν τὸ ἔκανε ὅπως τὸ ἔκαναν οἱ Προφῆτες καὶ οἱ ἄλλοι ἅγιοι τῆς Παλαιὰς Διαθήκης· μὲ τὴ δύναμι τοῦ Θεοῦ. Διότι αὐτός, ὁ Προφήτης ἤ ὁ οἱοσδήποτε, ἦταν ἁπλῶς ἄνθρωπος. 

Κύριὸς μας ἦταν Θεὸς ἀληθινός ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ καὶ συ­νεπώς ,τι ἔκανε, τὸ ἔκανε αὐτεξουσίως. Καὶ ἀνέστη αύτε­ξουσίως γιαὐτό δὲν λέμε ὅτι Κύριος ἀνεστήθη, ἀλλὰ ἀνέστη. Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν.

Ἄν λέγαμε άνεστή­θη σήμαινε ὅτι τὸν ἀνέστησε κάποιος ἄλλος. Κύριος, λοιπόν, ἀνέστη ἐκ νεκρῶν αὐτεξουσίως καὶ ἐφανέρωσεν Ἑαυτὸν αύτεξουσίως. Καὶ ἀλλοῦ λέει, «Ἐξουσίαν ἔχω δοῦναι τὴν ψυχὴν Μου. Καὶ ἐξουσίαν ἔχω πάλιν λαβεῖν αὐτήν». (Ίω 10, 18).

Γέροντας Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος

hristospanagia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στάρετς Ιωσήφ. Τι να θυμάσαι όταν χάνεις την ειρήνη τής ψυχής σου.

Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...