Είπε ο αββάς Ησαΐας: «Όποιος έχει ταπεινοφροσύνη, γλώσσα δεν έχει για να ελέγξει τον έναν
που είναι αμελής ή τον άλλον που είναι ασεβής· ούτε μάτια έχει, για να
παρατηρεί τα ελαττώματα άλλου· ούτε αυτιά έχει, για να ακούει όσα δεν ωφελούν
την ψυχή του· και δεν έχει να μιλήσει σε κανέναν για τίποτε άλλο, παρά μόνο για τις αμαρτίες του· αλλά και με όλους τους
ανθρώπους έχει ειρηνικές σχέσεις όχι για κάποια φιλία, αλλά για χάρη της
εντολής του Θεού (Μάρκ. 9:50).
Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024
Αββάς Ησαΐας: Αγάπησε την ταπεινοφροσύνη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μόνο μέ προσευχή καί νηστεία φεύγει τό γένος αὐτό. Ἄν σέ δεῖ δειλό σέ κάνει ὅ,τι θέλει…
Κάποτε είχα γράψει τίς αμαρτίες μου σ’ ένα χαρτάκι γιά νά τίς εξομολογηθώ. Έχασα τό χαρτί μπροστά στά μάτια μου. Τό έψαχνα γιά πολύ καιρό κα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου