Τρίτη 9 Απριλίου 2024

Τό κράτος χρηματοδότης βλασφήμων «καλλιτεχνῶν»!

ΕΙΝΑΙ γεγονὸς αὐταπόδεικτο πὼς τὸ διεφθαρμένο καὶ χρεωκοπημένο πολιτικὸ σύστημα στηρίζεται καὶ τροφοδοτεῖται ἀπὸ τὸ σάπιο πνευματικὸ καὶ καλλιτεχνικὸ κατεστημένο. Καὶ τὰ δύο αὐτὰ μεγέθη λειτουργοῦν ὡς «συγκοινωνοῦντα δοχεῖα», γιὰ νὰ κτυποῦν ἀπὸ κοινοῦ τὴν Ἐκκλησία! Ἡ «Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν» ἀποκάλυψε καὶ δημοσιοποίησε ἕνα πρόσ­φατο ἀνοσιούργημα, ἕνα βλάσφημο «ἔργο», τὸ ὁποῖο χρηματοδότησε ὁ κρατικὸς «κορβανάς»! 

Δεῖτε: «Ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ καταργήθηκαν μὲ τὸ Ν.4619/2019 οἱ ποινικὲς διατάξεις γιὰ τὴν κακόβουλη βλασφημία καὶ τὴν καθύβριση θρησκεύματος, ξεσάλωσαν κάποιοικαλλιτέχνες”, βγάζοντας τὴν ἐσωτερικὴ δυσωδία τους ἐναντίον ἱερῶν προσώπων τῆς χριστιανοσύνης, σὲ μία προσπάθεια νὰ προκαλέσουν τὸ ἐνδιαφέρον, ἀφοῦ δὲν τὸ προκαλοῦν μὲ τὸ ἀνύπαρκτο ταλέντο τους. Τελευταῖο κροῦσμα, μία βλάσφημη καὶ ἀηδιαστικὴ ἀφίσσα κάποιου Νίκου Πάστρα (βλ. ἵδρυμα Ὠνάση), ἡ ὁποία διαφημίζει μία ταινία – ντοκιμανταὶρ ποὺ πραγματεύεται τὴν ἄμβλωση, τὴν ἐξωσωματικὴ γονιμοποίηση καὶ τὴν εὐθανασία μὲ τίτλο τὰ “Ἀδέσποτα Κορμιά”. Ἡ ἀφίσσα δείχνει ἐσταυρωμένη τὴν Παναγία, ἔγκυο καὶ γυμνή. Τὸ ὡς ἄνω ἔργο, ὄχι μόνο ποδοπατᾶ τὰ ἱερὰ τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἀλλὰ χρηματοδοτεῖται ἀπὸ τὰ χρήματα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ κατόπιν τῆς μὲ ἀρ. πρωτ. 5987 ΕΞ 2021/02.03.2021 ἀποφάσεως τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐπικρατείας»! Ἡ ταινία «ἀδέσποτα κορμιὰ» πραγματεύεται κορμιὰ σκλαβωμένα στὸ διάβολο καὶ στὰ πάθη, δέσμια τῆς μαυρίλας καὶ τῆς δυστυχίας μίας ζωῆς χωρὶς ἀγάπη, χωρὶς Θεὸ καὶ ἔρχεται ἡ κυβέρνησή «μας» ἀρωγὸς τῆς βλασφημίας καὶ τῆς προώθησης τῆς ἁμαρτίας ἀπὸ τὸ ὑστέρημά μας! Ξαναψηφίστε τοὺς ἀφελεῖς!

«Ἀδέσποτη εἰκαστικὴ ἀλητεία», ἡ ταινία τὰ «ἀδέσποτα κορμιά»!

   ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ τοῦ προηγουμένου σχολίου μας. Ὁ διακεκριμένος δημοσιογράφος Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης ἔκαμε τὸ δικό του εὔστοχο σχόλιο γιὰ τὴν βλάσφημη ταινία «ἀδέσποτα κορμιά»: «Ὁ κάθε ἀτάλαντος ἢ ὁ κάθε “πουθενάς” τοῦ καλλιτεχνικοῦ στερεώματος, χρησιμοποιεῖ τὴ βλασφημία πρὸς τὰ θεῖα (ἢ τὴν προσβολὴ ἐθνικῶν συμβόλων) ὡς μέσο ἐγγυημένης καὶ φθηνῆς διαφήμισης. Ὡς διαβατήριο ἐπιτυχίας, γιὰ νὰ ἐκτοξευθοῦν κατακόρυφα οἱ μετοχὲς τοῦ κάθε εἰκαστικοῦ ἐκτρώματος. Ὅσο πιὸ ἀκραία ἡ βλασφημία, τόσο πιὸ ἐξασφαλισμένη ἡ προβολή. Χιλιάδες “καλλιτέχνες” τῆς κακιᾶς ὥρας ἔχουν ἀκολουθήσει αὐτὴν τὴν εὔκολη πεπατημένη, ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Μετὰ ἀπὸ μισὸ αἰῶνα, ὅπου ἔχουν στηθεῖ ὁλόκληρες βιομηχανίες πάνω στὸ ἀντιχριστιανικὸ marketing (σὲ μουσική, κινηματογράφο, εἰκαστικὲς τέχνες, video games κ.λπ.) θὰ περίμενε κανεὶς ὅτι ἀκόμα καὶ ἡ πρόκληση στὴν τέχνη, θὰ ὄφειλε νὰ ἔχει ἐξελιχθεῖ σὲ πιὸ πρωτότυπες ἰδέες. Ὄχι ὅμως. Ὅλα τριγύρω μας ἀλλάζουν, ὅλα παίρνουν τὴν “politically correct” μορφή τους, ἀλλὰ (ὄχι) περιέργως ἡ βλασφημία παραμένει πάντα “παραδοσιακὴ” καὶ ἀμετάβλητη. Τὴν κλασσικὴ συνταγὴ τῆς χυδαίας βλασφημίας τῶν Θείων, ἀκολούθησε καὶ τὸ ντοκιμαντὲρ τῆς Ἑλίνας Ψύκου: “Ἀδέσποτα Κορμιά”, γιὰ τὴν ἀφίσσα τοῦ ὁποίου ἔχουν ξεσπάσει σφοδρὲς ἀντιδράσεις. Ἕνας πιὸ ἁρμόζων τίτλος γιὰ τὸ ἐν λόγῳ τερατούργημα, θὰ ἦταν “Ἀδέσποτη Εἰκαστικὴ Ἀλητεία” ἢ σκέτο “Ἀδέσποτη Ἀλητεία”, διαλέγετε καὶ παίρνετε» (Πηγή: sportimes. gr)! Αὐτοὶ οἱ «καλλιτέχνες» τῆς κακιᾶς ὥρας ἔχουν τὴν συμπαράσταση καὶ τὴν οἰκονομικὴ συνδρομὴ τῆς κυβέρνησης τῶν ἀφορισμένων! Τί ἄλλο θὰ δοῦμε;

πηγή: orthodoxostypos.gr

makkavaios.blogspot

Εκ του ιστολόγιου:

«Ἱερὲ κλῆρε τοῦ Θεοῦ, ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, συνειδητοποιῆστε ὅτι ἡ πασχαλιάτικη λαμπάδα, μὲ τὴν ὁποία προσκαλεῖτε τὸν λαὸ στὸ ἀνέσπερο φῶς, τρεμοσβήνει. Ὄχι μόνον τὸ φῶς θὰ σβήσουν, ἀλλὰ καὶ τὴν λαμπάδα θὰ σᾶς πάρουν μέσα ἀπὸ τὰ χέρια σας»
Γρηγόριος ὁ Ἀρχιπελαγίτης

«Και οι άνθρωποι που ζουν στην αμαρτία και στο κακό, αναπόφευκτα υιοθετούνται από τον διάβολο και καθίστανται «αυτομάτως» υιοί αντίθεσης προς τον Θεό, υιοί Θεοαντίθεσης»
("Προς Κολασσαείς Επιστολή Αποστόλου Παύλου", Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, σ. 122-123)

«Ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ ἐκκλησία μας δὲν βρίσκεται σήμερα στὸ ὕψος τῆς ἀποστολῆς της. Κι ὅταν λέω ἐκκλησία δὲν ἐννοῶ τὸ θεῖο καθίδρυμα, ἐννοῶ τὴν ἀνθρώπινη πλευ­ρά του μὲ τὶς ἀτέλειες ποὺ παρουσιάζει.

Μπαίνει κανεὶς στὸ ναὸ νὰ ἐκκλησιαστῇ, καὶ ἀπὸ τὸ ἕνα μέρος τὸ παγκάρι καὶ οἱ ἐπίτροποι, ἀπὸ τὸ ἄλλο οἱ ψαλτάδες μὲ τὶς φωνασκί­ες καὶ τὴν εὐρωπαϊκὴ μουσικὴ ποὺ μετέτρεψε τὴν ἐκκλησία σὲ θέατρο, ἀπὸ τὸ ἄλλο οἱ ἱερεῖς μὲ τὴν ἀνευλάβεια καὶ τὴ φιλοχρηματία τους, ὅλα αὐτὰ διώχνουν τοὺς Χριστιανοὺς ἀ­πὸ τὴν Ἐκκλησία, καὶ πηγαίνουν ἄλλοι στοὺς φράγκους, ἄλ­λοι στοὺς προτεστάντες, ἄλλοι στοὺς ἰεχωβῖτες· ἔτσι ἡ Ἐκκλησία συνεχῶς ἀραιώνει»

(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος

«Ἂν ἡ Ἐκκλησία δὲν μιλάη, γιὰ νὰ μὴν ἔρθη σὲ ρήξη μὲ τὸ κράτος, ἂν οἱ μητροπολίτες δὲν μιλοῦν, γιὰ νὰ τὰ ἔχουν καλὰ μὲ ὅλους, γιατὶ τοὺς βοηθᾶνε στὰ Ἱδρύματα κ.λπ., οἱ Ἁγιορεῖτες πάλι ἂν δὲν μιλοῦν, γιὰ νὰ μὴν τοὺς κόψουν τὰ ἐπιδόματα, τότε ποιός θὰ μιλήση;”»

Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

«– Γέροντα, τί θὰ καταλάβουν μὲ τὸν ἀφορισμό, ἀφοῦ τίποτε δὲν παραδέχονται;

– Τοὐλάχιστον νὰ φανῆ ὅτι ἡ Ἐκκλησία παίρνει μιὰ θέση.

– Ἡ σιωπή της, Γέροντα, εἶναι σὰν νὰ τὰ ἀναγνωρίζη;

– Ναί. Ἔγραψε ἕνας κάτι βλάσφημα γιὰ τὴν Παναγία καὶ κανεὶς δὲν μίλησε. Λέω σὲ κάποιον: «Δὲν εἶδες τί γράφει ἐκεῖνος;». «Ἔ, τί νὰ τοὺς κάνης, μοῦ λέει. Θὰ λερωθῆς, ἂν ἀσχοληθῆς μαζί τους». Φοβοῦνται νὰ μιλήσουν».

Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

«Ἐκείνους ποὺ θὰ καταδιώξουν οἱ ἐχθροί τῆς πίστεως δὲν θὰ ’νε οὔτε παπάδες, οὔτε δεσποτάδες, γιατὶ αὐτοὶ θὰ τὰ ’χουν πάντοτε καλά μαζί τους, βολεμένα μὲ τὸ κράτος. Ἂν τοὺς ποῦνε νὰ φορέσουν και κόκκινα ράσα, θὰ τὰ φορέσουν…

Τὰ ξέρουν οἱ διῶκτες, ἔξυπνοι εἶνε, τετραπέρατοι εἶνε, ἡ ρίζα εἶνε οἱ θρησκευτικοὶ ἄνθρωποι. Τὸ γνωρίζουν καλὰ καὶ χτυποῦνε δυνατὰ τὰ καρποφόρα δέντρα, τὰ δέντρα τὰ ἄκαρπα δὲν τὰ χτυποῦνε».

(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος

«…Ὅταν μου πειράζουν τήν πατρίδα καί θρησκεία μου, θά μιλήσω, ἵνα ἐνεργήσω καί ὅτι θέλουν ἅς μου κάνουν…»

«Και είπαν οι άθρησκοι που εβάλαμεν εις τον σβέρκο μας να μη μανθάνουν τα παιδιά μας Χριστόν και Παναγίαν, διότι θα μας παρεξηγήσουν οι ισχυροί»

«Δὲν βλέπετε πού θέλουν νὰ κάμουν τὴν Ἑλλάδα παλιοψάθα;»

Μακρυγιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι σημαίνουν οι ύμνοι «Ιδού, ο Νυμφίος έρχεται…» και «Τον νυμφώνα Σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον”

Δύο από τα πιο γνωστά τροπάρια της Μ. Εβδομάδας είναι τα «Ιδού, ο Νυμφίος έρχεται» και «Τον νυμφώνα Σου βλέπω». Ποια είναι όμως η σημασία το...