Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Πού «σκοντάφτουν» οι online πωλήσεις στο εξωτερικό


Πολλοί online έμποροι στην Ελλάδα διστάζουν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους στο εξωτερικό, για πολλούς λόγους, όπως προκύπτει από διεθνή έρευνα της Paypal για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ειδικά για τα ελληνικά e-shops, οι εξαγωγές κατευθύνονται κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Τα είδη που εξάγουν προέρχονται κυρίως από τις κατηγορίες: ταξίδια, λοιπές υπηρεσίες, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
1. Δεν υπάρχει ποικιλία στους τρόπους πληρωμής
Οι 3 στους 4 καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής στο τοπικό δικό τους νόμισμα για την εκάστοτε αγορά τους, ενώ 60 στους 10 ελέγχουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες προτού προβούν σε μια αγορά.
2. Δεν μιλάτε τη γλώσσα τους
Το 57% των online shoppers στις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα ισχυρίστηκε ότι δεν θα αισθανόταν άνετα να αγοράσει από μια ξένη ιστοσελίδα, η οποία δεν είναι διαθέσιμη στη δική του γλώσσα.
3. Ο ιστότοπος δεν «μιλά» τη γλώσσα τους
Ο «ασφαλής τρόπος πληρωμής» (44%) είναι το πρωταρχικό μέλημα των διεθνών αγοραστών. Επιπλέον, οι διαδικτυακοί καταναλωτές ανέφεραν ότι τα κυριότερα εμπόδια για τον διασυνοριακό αγοραστή ήταν η ανησυχία μη παράδοσης της παραγγελίας τους (24%) και η δύσκολη διαδικασία επιστροφών (22%).
«Αυτό που όντως κάνει τους καταναλωτές να αισθανθούν πιο ασφαλείς είναι μια εμφανής και αναλυτική λίστα του συνολικού κόστους που αφορά την αγορά: έξοδα αποστολής, δασμοί, φόροι και άλλες τυχόν χρεώσεις. Επιπλέον, χρειάζεται τουλάχιστον να εμπιστευθούν την παρεχόμενη μέθοδο πληρωμής, για να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά», εξηγεί ο Μάρτσιν Γκλογκόβσκι, γενικός διευθυντής της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
4. Οι τιμές δεν είναι ανταγωνιστικές
Ο κυρίαρχος λόγος (72%) για τους καταναλωτές που κάνουν διεθνείς αγορές είναι οι καλύτερες τιμές. Οι έμποροι με ανταγωνιστικές τιμές ή με προσφερόμενες εκπτώσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες και ευκαιρίες να επιτύχουν και να διασφαλίσουν κέρδη διεθνώς. Οι έμποροι που καταγράφουν εξαρχής και με διαφάνεια όλα τα σχετικά κόστη μιας αγοράς διαθέτουν καλύτερες ευκαιρίες εξασφάλισης διεθνών πελατών.
 5. Τα e-shops δεν  «κάνουν τη διαφορά»
Ο δεύτερος πλέον σημαντικός λόγος για να προτιμήσει ο καταναλωτής έναν online έμπορο είναι η καινοτομία και η φρεσκάδα των ειδών που δεν είναι διαθέσιμα στη δική τους χώρα (49%) ή τα νέα και ελκυστικά προϊόντα (34%). Τουλάχιστον οι μισοί διεθνείς καταναλωτές που ψωνίζουν από εμπόρους σε Νορβηγία, Μεξικό, Ιρλανδία και Καναδά το πράττουν λόγω της άμεσης πρόσβασης σε μη διαθέσιμα προϊόντα στη χώρα τους.
«Για τους Έλληνες εμπόρους της PayPal, τα τελευταία χρόνια οι πλέον αναπτυσσόμενες αγορές αναδείχθηκαν η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Κίνα», προσθέτει ο Γκλογκόβσκι. «Παρά το γεγονός ότι οι ανερχόμενες αγορές δεν είναι πάντοτε τόσο μεγάλες, ο κόσμος παραμένει τεράστιος, διαθέτοντας άπλετο χώρο για κάθε παίκτη ξεχωριστά».
Οι Έλληνες ως διαδικτυακοί καταναλωτές
Τα πλέον δημοφιλή προϊόντα που αγοράζονται διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), ενώ ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%). Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν οι φορητές ηλεκτρονικές συσκευές. Στην Ελλάδα, το 25% των online αγορών αφορά κινητά τηλέφωνα.
Οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Είναι λοιπόν η προσευχή κάτι αναγκαίο και πρωταρχικό στη ζωή μας

Μελέτημα 8ο «Η σωτηρία του ανθρώπου εξαρτάται από την προσευχή, γιατί τον ενώνει με τον Θεό. Όταν ο άνθρωπος είναι ενωμένος με τον Θεό, εί...