«Η χρήση της
ανθρώπινης λογικής είναι ανήμπορη να δώσει εξηγήσεις όταν ο άνθρωπος
υποφέρει [από δυσκολίες και θλίψεις] χωρίς την γνώση των αιτιών».
π. Θεόφιλος Λεμοντζής
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μόνο μέ προσευχή καί νηστεία φεύγει τό γένος αὐτό. Ἄν σέ δεῖ δειλό σέ κάνει ὅ,τι θέλει…
Κάποτε είχα γράψει τίς αμαρτίες μου σ’ ένα χαρτάκι γιά νά τίς εξομολογηθώ. Έχασα τό χαρτί μπροστά στά μάτια μου. Τό έψαχνα γιά πολύ καιρό κα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου