«Η Ορθοδοξία δεν είναι βιβλιοθήκη, την οποία
μπορείς να μελετήσεις, αλλά βίωμα το όποιο
καλείσαι να ζήσεις.»
Αγ. Ιουστίνος
Πόποβιτς
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μόνο μέ προσευχή καί νηστεία φεύγει τό γένος αὐτό. Ἄν σέ δεῖ δειλό σέ κάνει ὅ,τι θέλει…
Κάποτε είχα γράψει τίς αμαρτίες μου σ’ ένα χαρτάκι γιά νά τίς εξομολογηθώ. Έχασα τό χαρτί μπροστά στά μάτια μου. Τό έψαχνα γιά πολύ καιρό κα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου