Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024

Σχετικά με την υπακοή είπε ο Κύριος:

«Κατέβηκα από τον ουρανό για να κάνω όχι ότι θέλω εγώ, αλλά αυτό που θέλει ο Πατέρας που μ’ έστειλε».

«Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα παραπάνω από μένα, δεν είναι άξιος για μαθητής μου». «Αν με αγαπάτε, να τηρήσετε τις εντολές μου». Και: «Θα μείνετε πιστοί στην αγάπη μου, όπως εγώ τήρησα τις εντολές του Πατέρα μου, γι’ αυτό μένω πιστός στην αγάπη του». «Αν κάποιος έρχεται κοντά μου και δεν απαρνιέται τον πατέρα του και τη μητέρα του, ακόμη και την ίδια του τη ζωή, δεν μπορεί να είναι μαθητής μου». Και είπε ο Κύριος στον Πέτρο, στον Ανδρέα, στον Ιάκωβο, στον Ιωάννη, στον Ματθαίο και στον Φίλιππο: «Ακολουθήστε με» και αμέσως αυτοί «άφησαν τα πάντα και τον ακολούθησαν». Ένας άλλος πάλι από τους μαθητές του, του είπε: «Κύριε, άφησε με να πάω πρώτα να θάψω τον πατέρα μου». Ο Ιησούς όμως του είπε: «Άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους. Εσύ ακολούθησε με».

Και ο Απόστολος είπε: «Αν κηρύξω το Ευαγγέλιο, αυτό δεν αποτελεί για μένα αιτία για καύχηση. Αλίμονο μου, αν δεν κηρύττω το Ευαγγέλιο!» Επίσης: «Να υπάρχει μεταξύ σας το ίδιο φρόνημα που είχε κι ο Ιησούς Χριστός, ο οποίος αν και ήταν Θεός, δεν θεώρησε την ισότητα του με τον Θεό αποτέλεσμα αρπαγής, αλλά τα απαρνήθηκε όλα και πήρε μορφή δούλου».

Και άλλου: «Εσύ συμπορεύθηκες μαζί μου στη διδασκαλία, στον τρόπο ζωής, στους σκοπούς». «Αιχμαλωτίζουμε κάθε σκέψη και την κάνουμε να υπακούει στον Χριστό και είμαστε έτοιμοι να τιμωρήσουμε κάθε παρακοή, όταν ολοκληρωθεί η δική σας υπακοή».

Απόσπασμα από το βιβλίο: Το Μέγα Γεροντικόν, Τόμος Α΄. εκδ. Ιερό Ησυχαστήριο «Το Γενέσιον της Θεοτόκου».

greekdownloads.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Τύχων του Ζαντόνσκ: "Ο δεύτερος καρπός της αγάπης προς τον πλησίον μας είναι η συμπόνια στη συμφορά και στη δυστυχία του"

« Ο δεύτερος καρπός της αγάπης προς τον πλησίον μας είναι η συμπόνια στη συμφορά και στη δυστυχία του . Αυτός που αγαπάει αληθινά, όταν βλέπ...