Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2025

Το θέλημα του Θεού δεν είναι πάντοτε γλυκό

Ο άνθρωπος να μην απελπίζεται, να μην έρχεται σε απόγνωση για τη μία του αποτυχία. Διότι δεν γνωρίζεις, ποιό είναι το θέλημα του Θεού. Όταν το γνωρίσεις το θέλημα του Θεού, κάνεις υπομονή, αλλά το θέλημα του Θεού δεν είναι πάντοτε γλυκό, είναι και πικρό, είναι και πικρό.

~ Άγιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης

diakonima.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δέν τά ἀφήνεις, σ᾿ἀφήνουν! Π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος

Κάποτε πῆγε νά συμβουλευθῆ τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ἕνας εὐκατάστατος ἡλικιωμένος κύριος πῶς νά διαθέση τήν περιουσία του συντάσσον...