”Δέν φοβᾶμαι τή μοναξιά χωρίς ἀνθρώπους, φοβᾶμαι τή μοναξιά δίχως πίστη…”
Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
πηγή
https://proskynitis.blogspot.com/2022/01/blog-post_71.html
hristospanagia.gr
Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου