Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2025

Ἐμεῖς εἴμαστε χρόνια λειτουργοί καί αὐτό δέν τό ἔχουμε δεῖ!

Εμείς είμαστε χρόνια λειτουργοί και αυτό δεν το έχουμε δει!

Ένας εμίρης πήγε σε μια Θεία Λειτουργία και στο τέλος είπε στον παπά:

– Ρε παπά, έχεις χάρη που ήσουν στο Άγιο Βήμα αλλιώς θα σε σκότωνα. Δεν φοβήθηκες αθεόφοβε, που πήρες το μωρό και το έκανες κομματάκια με το μαχαίρι;

– Είδες αυτό το θαύμα; Τί ακριβώς είδες; τον ρώτησε ο παπάς.

– Ότι πήρες ένα μικρό παιδί από το δισκάριο και έβαλες το αίμα του στο ποτήρι και μετά το έφαγες και το ήπιες! Επιτρέπονται αυτά τα πράγματα; Οι δικοί μας οι μάγοι, δεν κάνουν τόσα θαύματα… Με τόσο θράσος και αναίδεια, τόσο χαριτωμένο μωρό… Ανθρωποφάγε!

Γονάτισε τότε ο παπάς και του είπε:

– Εμείς ειμαστε χρόνια λειτουργοί και αυτό δεν το έχουμε δει! Δεν αξίζουμε να το δούμε, δεν μπορούμε! Θα πάθουμε καμμιά ζημιά… και εσύ το είδες! Πίστεψε, ότι έτσι είναι σε κάθε Θεία Λειτουργία!

Όταν συνήλθε ο εμίρης και συνειδητοποίησε το τι έγινε, ζήτησε να βαπτιστεί και στο τέλος έγινε κληρικός…

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/10/blog-post_586.html

hristospanagia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στάρετς Ιωσήφ. Τι να θυμάσαι όταν χάνεις την ειρήνη τής ψυχής σου.

Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...