Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2026

Να προσευχόμαστε προτού πιάσουμε το τιμόνι!

Όταν οδηγούμε πρέπει να προσευχόμαστε, γιατί έτσι όχι μόνο ασφαλίζουμε τον εαυτόν μας, αλλά κυρίως τον απέναντι που έρχεται, μην πέσει πάνω μας. Εμείς μπορεί να προσέχουμε, αλλά πάντα εγκυμονεί ο κίνδυνος της απέναντι πλευράς.

Με την προσευχή αυτή, πολλοί άνθρωποι σώθηκαν, την τελευταία στιγμή δια θαύματος.

Γνώρισα κάποιον που έπεσε κεραυνός πάνω του και επέζησε! Αν είναι δυνατόν, με τόσο ρεύμα που έπεσε πάνω του, να επέζησε!

Ωστόσο επέζησε, διότι την ώρα που έπεσε ο κεραυνός, είχε κατάθεση προσευχής.

Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα

ΠΗΓΗ

enorion.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπάμε τα ζώα. Δεν τα λατρεύουμε. Δεν τα υιοθετούμε.

Είναι γνωστό ότι ο Δημιουργός Θεός σε επτά ημέρες (χρονικά διαστήματα (που δεν ταυτίζονται με το ημερονύκτιο) δημιούργησε τον κόσμο. Την πρώ...