Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2026

Ἀποτυγχάνουμε, γιατί πάντα ἀποφασίζουμε ἔχοντας ἐμπιστοσύνη στόν ἑαυτόν μας

Ὁ Χριστός εἶπε: “χωρίς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν” (Ἰωάν. 15,5). Φυσικά ὅταν λέει “οὐδέν” ἐννοεῖ οὐδέν, τίποτα.

Γι’ αὐτό εἶναι λάθος νά λέμε:

– Ἀπό αὔριο θά τό κόψω αὐτό τό πάθος, δέν θά τά ξανακάνω. Εἶναι λάθος! Πρέπει νά ποῦμε:

– Μέ τή δύναμη τοῦ Θεοῦ, μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ, τῆς Παναγίας καί τῶν Ἁγίων, δέν θά τό ξανακάνω. Γι’ αὐτό ἀποτυγχάνουμε ξέρετε, γιατί πάντα ἀποφασίζουμε ἔχοντας ἐμπιστοσύνη στόν ἑαυτόν μας, δίχως νά παίρνουμε βοηθό τόν Θεό.

Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 12 – 6 – 2010)

hristospanagia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπάμε τα ζώα. Δεν τα λατρεύουμε. Δεν τα υιοθετούμε.

Είναι γνωστό ότι ο Δημιουργός Θεός σε επτά ημέρες (χρονικά διαστήματα (που δεν ταυτίζονται με το ημερονύκτιο) δημιούργησε τον κόσμο. Την πρώ...