Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΑΜΕ «ΣΩΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ»; ΔΙΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ….

*Γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει να κάνουμε την επανάστασή μας και για εμάς αλλά κυρίως για τα παιδιά μας και να σβήσουμε τις τηλεοράσεις όσο είναι καιρός. Γιατί πλέον το πράγμα πάει από το κακό στο χειρότερο. Με πρότυπα και εκπομπές που δηλητηριάζουν τις ψυχές..
Τον Σκρουτζ Μακ Ντακ να συσσωρεύει πλούτο, εκμεταλλευόμενος ακόμα και τους συγγενείς του.
Τον Ντόναλντ Ντακ με τα ανίψια του να είναι μια ζωή άνεργοι και όμως να επιβιώνουν.
Τον Μίκι Μάους να υπόσχεται γάμο στη Μίνι, αλλά να μην την παντρεύεται ποτέ.
Τον Πινόκιο να λέει συνεχώς ψέματα.
Τον Αλαντίν να είναι κλέφτης και να κάνει παρέα με τον Αλή Μπαμπά και άλλους 40 κλέφτες.
Τον Μπαγκς Μπάνυ να είναι ο πιο αλήτης της παρέας και να κλέβει συνεχώς το καρότο το επιούσιο.
Τον Ντάφυ Ντακ, να κοροϊδεύει όλοv τον κόσμο.
Τον Ταρζάν να τριγυρνάει γυμνός από δω κι από ‘κει.
Τη Σταχτοπούτα να γυρνάει σπίτι της μεσάνυχτα. Και ξυπόλυτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στάρετς Ιωσήφ. Τι να θυμάσαι όταν χάνεις την ειρήνη τής ψυχής σου.

Μιὰ μοναχὴ τοῦ εἶχε γράψει [στὸν Στάρετς Ἰωσήφ], ἐκθέτοντάς του τὶς στενοχώριες της, τοὺς πειρασμούς της ἀπὸ ἀνθρώπους, καὶ τοὺς λογισμούς τ...